اولین و آخرین پست بااحساس

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



احمق بودم....عاشق شدم....عقل نداشتم....همه قلبمو بهش هدیه کردم...شد همه دنیام....حرفاشو باور کردم....عشقشو باور کردم....شب و روزم شد اون.....

ولی.....

خیانت کرد....یواشکی....پنهونی.....به دیگری گفت عشقم.....یکی دیگه شد عزیزش...دیگه واسم وقت نذاشت....گریه کردم....باور نکرد...دوستش داشتم....باور نکرد.....دوستم نداشت....باور نکردم......شب و روزم یکی شد.....دنیام تاریک شد......اما....لاشی نشدم.....

حالا.....

قلبمو پلمپ کردم.............دیگه نمیذارم باهاش بازی کنن....همتون برین به درک اونایی که ادای عاشقی درمیارین....!! ها؟؟؟؟؟ عشقتو باور کرده؟؟ داری بازیش میدی؟؟؟ هه....ادامه بده..ولی اینو بدون عوضی...یه روزی آه اون دل شکسته دامنتو میگیره.....برو به درک لاشی!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

HaMi
ساعت11:56---3 شهريور 1393
اسیر ناچار زمانه : شعر نگووو بابا الان زمونه عوض شده دخترای الاف و هوسباز نه پسرا
دختر اگه نگاهشو عفتشو جمع فکوله

یه پسری غلط میکنه حتی بهش نگاه کنه

والا الان زمونه یه جوری شده دیگه دخترا ترس دارن
پاسخ:عععععععععععععه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .... عموجون مادخترا چادرم سر میکنیم شماپسرا ول کنمون نیستین!!!!! والا...ضمنا دخترای لاشی و پسرای هوسباز باس باهم نابود شن!!!!! افتااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اسیر ناچار زمانه
ساعت8:39---3 شهريور 1393
دختر خوب ادم نباید تنهاییشو با پسرای الاف و هوسباز پر کنه،پسراییی که دنبال دوستی هستن مطمئن باش قبل از تو با چند نفر دیگم بودن!تو خیلی دختر خوبی هستی که نجابتتو حفظ کردی،معلومه خیلی باارزشی پس خودتو دست کم نگیر و وقتتو با خدا پر کن،خداوند بهترین ها رو سر زندگیت قرار می ده.
پاسخ : پسرا نه !! فقط ی نفر بوده!!


azizikish
ساعت8:27---3 شهريور 1393
موفق باشید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 3 شهريور 1398برچسب:, 7:53 |- ***ANTI BOYS*** -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml